PR 2.png

ODNOSI S JAVNOŠĆU - PR

​​Kako biste si najlakše dočarali moć PR-a i društvenih mreža za vaše poslovanje, krenite od sebe. Gdje tražite dijelove za svoj automobil, božićne poklone za obitelj, domaće proizvode, gdje odabirete restoran iz kojega ćete naručiti večeru, autopraonicu kojoj ćete povjeriti svog limenog ljubimca, pa čak i liječnika kod kojeg ćete otići na sistematski – na Internetu naravno. Koga ćete odabrati? Onoga koga pronađete na Internetu! No, biti na nekom popisu na Internetu nije dovoljno za vaš izbor, zar ne? Odabrat ćete onoga koji redovno objavljuje relevantan i koristan sadržaj iz kojeg možete zaključiti da je stručan u svom poslu i kojem možete pokloniti svoje povjerenje, onoga koji se pojavljuje u medijima i izdvaja se iz mora konkurencije u svojoj grani industrije.

Jedan od najvećih poduzetnika današnjice, Bill Gates, jednom je prilikom izjavio „Da mi ostane jedan dolar, potrošio bih ga na PR!“


Mnogi poduzetnici su mišljenja kako je njihovo poslovanje nezanimljivo za medije i javnost te da nikakvih pozitivnih događanja nema u njihovom poslovanju. Upravo tu je posao PR-a! Svaki proizvod i svaka usluga imaju svog kupca, što znači da vaš proizvod i vaša usluga nekoga zanimaju –kvalitetan PR stručnjak će otkriti što je to što vas čini posebnim u moru konkurencije te na koji način i u kojim medijima vas predstaviti na način da od toga imate koristi za vaše poslovanje.