top of page
Search
  • Writer's pictureIvana Mijatović ﺕﺕ

Brendiranje i Vizualni Identitet: Kako je Attraversiamo Massage Room Postao Simbol Opuštanja

U svijetu poduzetništva, priča koja stoji iza imena i brenda može imati značajan utjecaj na percepciju klijenata. Upravo je to bio slučaj s našim klijentom - salon za masažu Attraversiamo Massage Room. Kroz ovu studiju slučaja, istražit ćemo kako smo kreirali vizualni identitet i brendiranje koji ne samo da privlači pažnju, već i prenosi dublju priču koja nadahnjuje i povezuje.


Iza Imena: Inspiracija iz Filma i Osobna Priča


Kada je vlasnica salona za masažu odlučila pokrenuti vlastiti posao, tražila je ime koje će ne samo odražavati njenu strast prema opuštanju i terapiji, već i prenositi osobnu priču koja ju je motivirala. Inspiracija je došla iz njenog omiljenog filma, "Jedi, moli, voli", u kojem se pojavljuje riječ "Attraversiamo", što na talijanskom znači "prijeđimo zajedno".


Ova riječ nije samo naziv salona, već i poziv na putovanje prema dubokoj relaksaciji i unutarnjem miru. Na zidu salona istaknuti su posteri s objašnjenjem riječi "Attraversiamo", podsjećajući klijente na važnost otpuštanja prošlosti i suočavanja s budućnošću.



Vizualni Identitet: Simboliziranje Harmonije i Opuštanja


Ključni element vizualnog identiteta salona je logo koji je pažljivo osmišljen kako bi prenio suštinsku poruku brenda. Znak dviju ruku između kojih prolazi valovita linija koja simbolizira kralježnicu, odražava dubinu terapije i procesa opuštanja koji se događaju u salonu.


Odabirom smaragdno zelene boje za glavnu boju brenda, željeli smo prenijeti osjećaj harmonije, ravnoteže i mira. Smaragdno zelena boja simbolizira obnovu i nadu, stvarajući okruženje u kojem klijenti mogu pronaći unutarnji mir i osjećaj revitalizacije.



Sveobuhvatni Pristup: Vizitke, Letci, Poklon Bonovi i Društvene Mreže


Naravno, brendiranje se ne zaustavlja samo na imenu i logotipu. Za salon smo dizajnirali sve potrebne materijale, uključujući vizitke, letke, cjenik, poklon bonove i kartice vjernosti. Svaki od tih materijala pažljivo je oblikovan kako bi odražavao estetiku i poruku brenda.


Osim toga, otvorili smo profile na društvenim mrežama, Facebooku i Instagramu, gdje redovito dijelimo inspirativne sadržaje i informacije o uslugama salona. Plaćeno oglašavanje na ovim platformama omogućilo je širenje vidljivosti i privlačenje novih klijenata.



Zaključak


Kroz proces brendiranja za Attraversiamo Massage Room, nastojali smo stvoriti više od samo imena i logotipa. Željeli smo prenijeti dublju priču i motivaciju koja stoji iza pokretanja ovog salona. Kroz pažljivo osmišljen vizualni identitet i sveobuhvatan pristup brendiranju, stvorili smo prostor u kojem klijenti mogu pronaći ne samo masažu, već i put prema unutarnjem miru i obnovi.

Recent Posts

See All

コメント


bottom of page